...или войдите через аккаунт соцсети

Зарегистрироваться Забыли?

Футбол


6 июля 2016 (14:42)

«Ордабасы» — «Чукарички» и «Кайрат» — «Теута» покажет «Kazsport»

«Ордабасы» — «Чукарички» и «Кайрат» — «Теута» покажет «Kazsport»

Завтра состоятся ответные матчи первого отборочного раунда Лиги Европы, пишет Sports.kz.

Телеканал «Kazsport» проведет трансляции поединков «Ордабасы» — «Чукарички» (18:00) и «Кайрат» — «Теута» (20:45).

Организует ли пресс-служба «Актобе» интернет-трансляцию из Венгрии матча с «МТК Будапешт» пока неизвестно. 

sports.kz

Комментарии

Комментировать могут только авторизованные пользователи, или зарегистрируйтесь

...или войдите через аккаунт соцсети

  • для Шалкар Естен:«Дұрыс айтасыз, Францияға жеңілді деу орысша аударма, дұрысы Франциядан жеңілді. Біздің кейбір әріптестер Доппен Аршавин дейді. бұл да қате, дұрысы- доп Аршавинде. Тыңнан ойыншы шықты деу қате, дұрысы - алаңғы тың ойыншы шықты. Алматылық Қайрат деп айту да қате, ол адам аты емес алматылық Серік дейтіндей, дұрысы Алматының Қайраты. Бұндай мысал көп, үлкен ағаларымцзбен, ардагер журналистермен пікір бөлісіп тұрам өз басым.басым. Ақылбек аға рахмғт сізге, Алла разы болсын. Біз стадионда отырып жүргіземіз. Қайраттың ойынына келсеңіз хабарласыңыз. 87055111161.»

    Шалкар теле коментатор болгасын,кыскасы отандык телевидение саласында жумыс жасап жургесин сурагым бар. Неге осы ПЛ ойындарын барлык калалардан Казахстан каналынан жибермеске.Себеби ар бир облыс орталыктарында оз каналдары бар.Бурындары Казахстан-Актобе,Казахстан-Атырау тагысын тагылар каналдарынан жиберип журди.Ол жерлердеде жаксы жургизетин коментаторлар баршылык.ПФЛК бул интернет аркылы гой.Ал ана каналдардан жиберилсе елге оз чемпионатымыз толыктай таралады.Халык кореди,сол аркылы стадионга футболга оз козимен коруге барады.Елдеги мыкты ойыншылармен танысады дегендейОтветить

    • 7 июля 2016, 00:03
    • Атырау (Гурьев)
    • 50 записей
    • 3268 дней на портале
  • для Шалкар Естен:«Дұрыс айтасыз, Францияға жеңілді деу орысша аударма, дұрысы Франциядан жеңілді. Біздің кейбір әріптестер Доппен Аршавин дейді. бұл да қате, дұрысы- доп Аршавинде. Тыңнан ойыншы шықты деу қате, дұрысы - алаңғы тың ойыншы шықты. Алматылық Қайрат деп айту да қате, ол адам аты емес алматылық Серік дейтіндей, дұрысы Алматының Қайраты. Бұндай мысал көп, үлкен ағаларымцзбен, ардагер журналистермен пікір бөлісіп тұрам өз басым.басым. Ақылбек аға рахмғт сізге, Алла разы болсын. Біз стадионда отырып жүргіземіз. Қайраттың ойынына келсеңіз хабарласыңыз. 87055111161.»

    Шалқар бауырым, қазақ тілінің тұнығынан сусындаған сауатты журналист көрінесің. Өзің айтқандай журналистермен осы тұрғыда пікір алмасып, тілімізді қойыртпақтардан таза ұстап, лайламауға сеп болсаңдар қазақ еліне жасаған үлкен пайдаларың болар еді. Өйткені біз сияқты қарапайым халық көп алдында қалай сөйлеуді журналистерге қарап үйренеді. Пікірімізге құлақ асқаныңа үлкен рахмет! Ответить

    • 6 июля 2016, 23:57
    • Тараз
    • 1236 записей
    • 3951 день на портале
  • для Шалкар Естен:«Дұрыс айтасыз, Францияға жеңілді деу орысша аударма, дұрысы Франциядан жеңілді. Біздің кейбір әріптестер Доппен Аршавин дейді. бұл да қате, дұрысы- доп Аршавинде. Тыңнан ойыншы шықты деу қате, дұрысы - алаңғы тың ойыншы шықты. Алматылық Қайрат деп айту да қате, ол адам аты емес алматылық Серік дейтіндей, дұрысы Алматының Қайраты. Бұндай мысал көп, үлкен ағаларымцзбен, ардагер журналистермен пікір бөлісіп тұрам өз басым.басым. Ақылбек аға рахмғт сізге, Алла разы болсын. Біз стадионда отырып жүргіземіз. Қайраттың ойынына келсеңіз хабарласыңыз. 87055111161.»

    Биз сол сиздердин жасаган жумыстарыныз аркылы Каз Спорттан тамашалаймыз,мен Атырауданмын гойОтветить

    • 6 июля 2016, 23:45
    • Атырау (Гурьев)
    • 50 записей
    • 3268 дней на портале
  • Дұрыс айтасыз, Францияға жеңілді деу орысша аударма, дұрысы Франциядан жеңілді. Біздің кейбір әріптестер Доппен Аршавин дейді. бұл да қате, дұрысы- доп Аршавинде. Тыңнан ойыншы шықты деу қате, дұрысы - алаңғы тың ойыншы шықты. Алматылық Қайрат деп айту да қате, ол адам аты емес алматылық Серік дейтіндей, дұрысы Алматының Қайраты. Бұндай мысал көп, үлкен ағаларымцзбен, ардагер журналистермен пікір бөлісіп тұрам өз басым.басым. Ақылбек аға рахмғт сізге, Алла разы болсын. Біз стадионда отырып жүргіземіз. Қайраттың ойынына келсеңіз хабарласыңыз. 87055111161.Ответить

    • 6 июля 2016, 23:37
    • Казахстан
    • 12 записей
    • 2858 дней на портале
  • для Шалкар Естен:«Достар, Қайрат пен Теута командаларының жауап ойынын жүргізем. Қазспорт арнасынан пікір бөлісейік, фейсбукте бармын, инстаграмда, уатсаптан да табасыздар. Сіздердің ой-пікірлеріңіз мен үшін өте қымбат, рахмет!»

    Шалкар осы бир адет жаман адет ойын кезинде пикир алмасу,жаксы ойын сонында Франциядагы футбол тойы сиякты багдарлама болса,мине сонда болис пикирлеринди.Себеби тикелей эфир тек аландагы ойын жайлы болганы дурыс деп есептейминОтветить

    • 6 июля 2016, 23:30
    • Атырау (Гурьев)
    • 50 записей
    • 3268 дней на портале
  • для Шалкар Естен:«Ақылбек, бауырым. "Қайраттың" соңғы ойындарынан репортажды мен жүргізіп келемін. Қателескен тұстарым болса нақты дәлелдермен айт, әділ сынды қабылдаймын. Әрбір матчқа тыңғылықты дайындалып келем, өйткені мыңдаған жанкүйердің алдында жауапкершілікті сезінем. »

    Биздер сол Кайраттын 1973ж бери жанкуери болганбыз,озимиздин ПЛ ойындары болганша.Сол ертеректен радио аркылы Алматыдан берилген хабарларды тындап остик,сол себепти казирги теле коментаторлардын жургизуине конил толма калатын тустары болады,оган рендиме.Бириншиден Алматыдан болсын не баска каладан болсын теле коментатор ол тек аланда болып жатырган ойынды кашыктагы халыкка жеткизуши адам.Ол жургизип отырганда конактар командасы немесе биздин Кайрат,биздин Астана деп болмеуи керек.Кобинин кемшилиги осы туста.Екинши бир кемшилиги оын жургизип отырып оздери футбол эксперти есебинде айтып отырады,менин оз ойым ола жасау мулдем кате нарсе.Оны арнай багдарламаларда айтуына болады гой.Жалпы озиме унатыны С.Райльян оздеринде тындап карандар ешбир артык создери атылмайды,оынды бабымен жургизеди.Бурындары Д.Омаров содан кейн тагы бир казак коментаторлары болып еди аты жони умытып калып отырганым.Негизи ЛЧ,ЛЕ оындарында буткил казак ели мейли ол Шымкенттен болсын,немесе Актобеден болсын,немесе Алматыдан болсын сол туни сиздер аркылы оз командамызга колдау билдиремиз.Ал сиздин жургизетининди естимеппин,себеби теле дидар дыбысын жайлатып койып,ойынды тамашалаймын.Негизи сол бир тилде жургизилген дурыс,бирак олай десен казак тили деп баскаша ангимелер айтылады.Содан кейн тек стадионнан телекоментатор кабинасынан жургизген коментаторлардын жумысы жагымды болады,себеби аландагы жагдайды толык козимен корип халыкка жеткизиледи.Жумысын жемисти болсын Шалкар сизди де тындайтын боламынОтветить

    • 6 июля 2016, 23:27
    • Атырау (Гурьев)
    • 50 записей
    • 3268 дней на портале
  • Қайрат пен Ордабасыға жеңіс тілеймін, келесі раундтардан көрерміз деп үміттенем. Ордабасыға қиындау болғалы тұр, дегенмен шымкенттік футболшыларға сәттілік тілеймін. Алға Қазақ елі!Ответить

    • 6 июля 2016, 23:14
    • Тараз
    • 1236 записей
    • 3951 день на портале
  • Шалқар, комментаторларда көп кездесетін тағы бір қателік бар. Жеңілді кімге немесе кімнен, қайсысы дұрыс? Мысалы, Исландия ФранцияҒА жеңілді немесе ФранцияДАН жеңілді. Меніңше дұрысы "ФранцияДАН". Қазақта ешқашан "пәленше түгеншеге жеңілді" деп айтпайды. Біреу біреуДЕН жеңіледі, біреуГЕ жеңілмейді. Бұл да байқасаң, орысшадан тікелей аударылған. Егер мен қателесіп отырсам, оны айт Ответить

    • 6 июля 2016, 23:11
    • Тараз
    • 1236 записей
    • 3951 день на портале
  • Ол неге ойлабайды ар ойнга дайндап шыгару кажет ол жкмыс жасамайма Ответить

    • 6 июля 2016, 23:10
    • Казахстан
    • 26 записей
    • 2859 дней на портале
  • Ордабасын тренирин аустуру кажет Ответить

    • 6 июля 2016, 23:08
    • Казахстан
    • 26 записей
    • 2859 дней на портале