...или войдите через аккаунт соцсети

Зарегистрироваться Забыли?

Футбол


18 сентября 2014 (15:06)

Юрий Коньков: «„Астана“ уверенно одержит победу над „Шахтером“»

Юрий Коньков: «„Астана“ уверенно одержит победу над „Шахтером“»

Казахстанский футбольный эксперт Юрий Коньков считает, что предстоящий матч 26-го тура казахстанской Премьер-Лиги между «Астаной» и «Шахтером» завершится победой столичного клуба, пишет Nur.kz.

Причем виктория будет уверенной, так как астанчане сейчас набравшись еврокубкового опыта, готовы громить вех и вся.

— У обеих команд есть потери в составе, но «Шахтер» объективно на данный момент выглядит слабее. А «Астана» сейчас на ходу. Подопечные Станимира Стойлова имеют тактическое построение в игре, хорошо расположены по позициям. Психологически игроки раскрепощены. Финансовые и около футбольные дрязги не отвлекают их, как в случае с горняками. Так что ожидаю убедительную победу «Астаны». У них в этом году не было громких приобретений. Зато громким событием можно будет назвать приобретение тренера Стойлова.

В целом, учитывая все факторы «Кайрат» и «Астана» имеют серьезные шансы на «золото» чемпионата страны. А «Актобе» сейчас не обладает высоким потенциалом, так что скорее всего будет бороться за 2-3 места.

Напомним, по итогам 25 матчей в Премьер-Лиге лидерство в чемпионате страны по-прежнему у «Кайрата» (27 очков). У «Актобе» и «Астаны» по 23 очка. Карагандинский «Шахтер» на 4-м месте с 20-ю очками.  

sport.nur.kz

Комментарии

Комментировать могут только авторизованные пользователи, или зарегистрируйтесь

...или войдите через аккаунт соцсети

  • для Golden Horde:«Бейбарыс басын шапқан Хулагу ханның әскерінің қолбасшысының есімін білесіңбе? Үмытып қалып ем...Ол Балталы Найман болған - зираты Иерусалим қаласында деп айтады (Шымкенттен ғалымдар сол Иерусалим қаласына соны зерттеуге бармақшы)»

    Аты Кетбұға.Ответить

    • 22 сентября 2014, 14:57
    • Иртышск
    • 2881 запись
    • 4225 дней на портале
  • для Qalawun:«Қазаққа бөлінбеу керек, бір болуымыз керек дегеніңізбен келісемін. Өте дұрыс. Бірақ, қазақтардың ру-тайпалардан құрылғанын "трайбализм" деген ұғыммен атаған қателік деп есептеймін. Трайбализм деген ол алғашқы қауымдық құрылыс кезіндегі жағдай. Оны империалистер әдейі бізді кемсіту үшін, бізді дамымай қалған, әлі қалыптасып болмаған ұлт ретінде көрсеткісі келгенінен туындаған. Ол жаман сөз меніңше. »

    Мен де пікіріңмен 100 пайыз келісемін.Трайбализм ұғымы ескірген, әдейі, үнемі тайпалық құрылысты айтып, империялық пиғылдағы ғалымдар қазақ мемлекеттілігін даму жолына осындай бөгеттер қойып отырған. Рушылдарды трайбалистер деп атайды өз ғалымдарымыз да.Тіпті, көрнекті ғалым, марқұм Секен Дорженов трайбализмді қарапайым халыққа түсінікті болу үшін "жүзизм" деп те аударып, ұлтымыздың бірегей, тұтастығын сақтауға үндеген еді.Ответить

    • 19 сентября 2014, 22:34
    • Алматы
    • 15366 записей
    • 4205 дней на портале
  • для Qalawun:«Дұрыс айтасың. "Қазақта бұрын мемлекет болмаған", "әлі жассыңдар" т.с.с. әңгімелерден арылу үшін тарихты жақсы білу керек, оны насихаттау керек деп санаймын. Және советтің саяси тарихынан әлі шықпай қалған тарихшысымақтардың зерттеулерін емес. Қазақ - бұл алып 200 млн-дық түркі этносының бір бөлшегі, мыңдаған жыл бұрын өмір сүрген Түркі мемлекеттерінің (Авар, Түркі, Хазар қағанаттары, Дешті Қыпшақ) мұрагері ретінде оқыту керек. Халықта мақтаныш сезімін ояту керек. Ал оған бұрынғы тарихты, шын тарихты білмеген адам қол жеткізе алмайды. Қайдағы жоқ қытай, кореяның батырларын жатқа білеміз. Арабтар түсірген "Захир Бейбарс" сериалын неге көрсетпей қойды? Содан бастау керек.»

    Бейбарыс басын шапқан Хулагу ханның әскерінің қолбасшысының есімін білесіңбе? Үмытып қалып ем...Ол Балталы Найман болған - зираты Иерусалим қаласында деп айтады (Шымкенттен ғалымдар сол Иерусалим қаласына соны зерттеуге бармақшы)Ответить

    • 19 сентября 2014, 22:32
    • Шымкент
    • 27220 записей
    • 4175 дней на портале
  • Руды біліп өсіп көрдік содан не таптық?Жүзге бөліну деген руға жіктелуден шығады. Қазақты үш жүзге бөліп тастағанда билеу жеңіл екендігін патшалық Ресей дәлелдеген жоқ па? Әлі де сол саясат жүргізіліп жатыр. Мұны дәл қазір қазақ зиялылары түсініп отырғандықтан ұлтымызға оңтайлы тұтас ұлт болу идеясын жүргізуде.Төле би атамыз дұрыс айтқан "жүзге бөлінгеннің жүзі күйсін" деп.Путин қазақ мемлекетінің құрылғанына 25 жыл болды деп әдейі айтты.Қазақтар қайтер екен деп. Бұдан соң әлеуметтік желілер жарылып кете жаздады. Путин оттады , Жириновский сандалды екен деп қазақ еш уақытта жасымайды. Біз аңдысын аңдыған, сабырлы халықпыз. Билікте отырған шенеуніктер мен ұрылар ат төбеліндей ғана. Халық - теңіз.Қажет кезінде олардан ақыл да, рұқсат та сұрамайды. Ответить

    • 19 сентября 2014, 22:26
    • Алматы
    • 15366 записей
    • 4205 дней на портале
  • для Qalawun:«Дұрыс айтасың. "Қазақта бұрын мемлекет болмаған", "әлі жассыңдар" т.с.с. әңгімелерден арылу үшін тарихты жақсы білу керек, оны насихаттау керек деп санаймын. Және советтің саяси тарихынан әлі шықпай қалған тарихшысымақтардың зерттеулерін емес. Қазақ - бұл алып 200 млн-дық түркі этносының бір бөлшегі, мыңдаған жыл бұрын өмір сүрген Түркі мемлекеттерінің (Авар, Түркі, Хазар қағанаттары, Дешті Қыпшақ) мұрагері ретінде оқыту керек. Халықта мақтаныш сезімін ояту керек. Ал оған бұрынғы тарихты, шын тарихты білмеген адам қол жеткізе алмайды. Қайдағы жоқ қытай, кореяның батырларын жатқа білеміз. Арабтар түсірген "Захир Бейбарс" сериалын неге көрсетпей қойды? Содан бастау керек.»

    Өткен тарихымызды өте жақсы саралаған екенсің.Кеңестік заманда жазылған тарихтан Ресей де бас тартып, жаңасын жазуға кірісті.Ал, біздің тарихымыз енді ғана жазылуда. Ата-бабаларымыздың хатқа түсіріп кеткен нақты оқиғаларға толы тарихы Қытай жазбаларында сақталып қалғандығына орай ғалымдарымыз олармен келісіп көп дүниелерге қол жеткізді. "Захир Бейбарыс" керемет фильм. Ал өзіміз түсірген "Сұлтан Бейбарыс" фильмі де жақсы.Жиі-жиі көрсетілсе нұр үстіне нұр. Қытайлар түсірген "Құбылай хан" филімін көріп жүрмін ұлттық арнадан.Мәні зор, саяси астары бар фильм екен. Көріп отырып моңғол, қытай мен байланысты тарихымызды көрсететін танымдық фильмдер дүниеге келсе деген арман келеді.Түріктердің фильмі курдтердің түсіргендері деседі.Себебі, кейбір жерлері түркі әлемінен тым алшақ.Көп адамдар орыстың филімін көргісі келмейтіндіктен еріксіз түрік, корей фильмдерін еріксіз көреді.Ответить

    • 19 сентября 2014, 22:14
    • Алматы
    • 15366 записей
    • 4205 дней на портале
  • для Qalawun:«Дұрыс айтасың. "Қазақта бұрын мемлекет болмаған", "әлі жассыңдар" т.с.с. әңгімелерден арылу үшін тарихты жақсы білу керек, оны насихаттау керек деп санаймын. Және советтің саяси тарихынан әлі шықпай қалған тарихшысымақтардың зерттеулерін емес. Қазақ - бұл алып 200 млн-дық түркі этносының бір бөлшегі, мыңдаған жыл бұрын өмір сүрген Түркі мемлекеттерінің (Авар, Түркі, Хазар қағанаттары, Дешті Қыпшақ) мұрагері ретінде оқыту керек. Халықта мақтаныш сезімін ояту керек. Ал оған бұрынғы тарихты, шын тарихты білмеген адам қол жеткізе алмайды. Қайдағы жоқ қытай, кореяның батырларын жатқа білеміз. Арабтар түсірген "Захир Бейбарс" сериалын неге көрсетпей қойды? Содан бастау керек.»

    Мы - потомки Атиллы !!!Ответить

    • 19 сентября 2014, 18:18
    • Шымкент
    • 1225 записей
    • 4176 дней на портале
  • Дұрыс айтасың. "Қазақта бұрын мемлекет болмаған", "әлі жассыңдар" т.с.с. әңгімелерден арылу үшін тарихты жақсы білу керек, оны насихаттау керек деп санаймын. Және советтің саяси тарихынан әлі шықпай қалған тарихшысымақтардың зерттеулерін емес. Қазақ - бұл алып 200 млн-дық түркі этносының бір бөлшегі, мыңдаған жыл бұрын өмір сүрген Түркі мемлекеттерінің (Авар, Түркі, Хазар қағанаттары, Дешті Қыпшақ) мұрагері ретінде оқыту керек. Халықта мақтаныш сезімін ояту керек. Ал оған бұрынғы тарихты, шын тарихты білмеген адам қол жеткізе алмайды. Қайдағы жоқ қытай, кореяның батырларын жатқа білеміз. Арабтар түсірген "Захир Бейбарс" сериалын неге көрсетпей қойды? Содан бастау керек.Ответить

    • 19 сентября 2014, 15:07
    • Иртышск
    • 2881 запись
    • 4225 дней на портале
  • для Бейбіт Жұмажан:«Бауырым, "у ішсең руңмен", "жеті атасын білмеген жетесіз" дегендер тәлім етерлік мәтел емес. Трайбалистердің шығарғаны.Қазіргі ұранымыз-" У ішсең ұлтыңмен" деген.Қанат Исламды құрметтесемде, ол сәл жаңылып кеткендей. Себебі ол басқа елде өскен. Ол біз сияқты 1986 -ны Желтоқсанын көзімен көрген жоқ. Сол бір КСРО-ның қылышынан қан тамып тұрған кезде сол режімге жалаң қолымен ҚАЗАҚ бірінші болып қарсы шыққанын өзің де білесің.Біз батыр халықпыз.Оған ешкімнің таласы жоқ. Рас, қойдан жуас көрінеміз.Бірақ, ішіміздегі арыстан бұғып жатыр. Дұрыс айтасың қазақтың бәрі осында орысша сайрап отыр.Тілді білгенмен, ділді, ұлттық қасиетті жоғалтуға болмайды. Ана тілімізге жетік болмаса да ұлтым, қазағым дейтін жанкүйерлеріміз аз емес. Тек мемлекетіміздің тілінде көбірек коммент жазуға дағдылануымыз керек.Қазақ меңгермейтін өнер жоқ.Қытай мен ағылшын тілін үйреніп жатқандар қандай көп десеңші.Осы себепті орыс тілі түбінде қолданыстан қалады.КСРО жоқ болғандықтан орыс тілі әлемдік тілдердің қатарынан алынып тасталуы мүмкін.Бұл туралы Еуропа саясатшылары айтып жатыр."Бай болу" мұрат емес. Адам болу, қайырымды болу Алламыздың алдында күнадан таза болу мұратымыз. »

    Қазаққа бөлінбеу керек, бір болуымыз керек дегеніңізбен келісемін. Өте дұрыс. Бірақ, қазақтардың ру-тайпалардан құрылғанын "трайбализм" деген ұғыммен атаған қателік деп есептеймін. Трайбализм деген ол алғашқы қауымдық құрылыс кезіндегі жағдай. Оны империалистер әдейі бізді кемсіту үшін, бізді дамымай қалған, әлі қалыптасып болмаған ұлт ретінде көрсеткісі келгенінен туындаған. Ол жаман сөз меніңше. Ответить

    • 19 сентября 2014, 11:33
    • Иртышск
    • 2881 запись
    • 4225 дней на портале
  • Шахтер рано списыватьОтветить

    • 19 сентября 2014, 11:22
    • Актобе
    • 6339 записей
    • 4109 дней на портале
  • Бауырым, "у ішсең руңмен", "жеті атасын білмеген жетесіз" дегендер тәлім етерлік мәтел емес. Трайбалистердің шығарғаны.Қазіргі ұранымыз-" У ішсең ұлтыңмен" деген.Қанат Исламды құрметтесемде, ол сәл жаңылып кеткендей. Себебі ол басқа елде өскен. Ол біз сияқты 1986 -ны Желтоқсанын көзімен көрген жоқ. Сол бір КСРО-ның қылышынан қан тамып тұрған кезде сол режімге жалаң қолымен ҚАЗАҚ бірінші болып қарсы шыққанын өзің де білесің.Біз батыр халықпыз.Оған ешкімнің таласы жоқ. Рас, қойдан жуас көрінеміз.Бірақ, ішіміздегі арыстан бұғып жатыр. Дұрыс айтасың қазақтың бәрі осында орысша сайрап отыр.Тілді білгенмен, ділді, ұлттық қасиетті жоғалтуға болмайды. Ана тілімізге жетік болмаса да ұлтым, қазағым дейтін жанкүйерлеріміз аз емес. Тек мемлекетіміздің тілінде көбірек коммент жазуға дағдылануымыз керек.Қазақ меңгермейтін өнер жоқ.Қытай мен ағылшын тілін үйреніп жатқандар қандай көп десеңші.Осы себепті орыс тілі түбінде қолданыстан қалады.КСРО жоқ болғандықтан орыс тілі әлемдік тілдердің қатарынан алынып тасталуы мүмкін.Бұл туралы Еуропа саясатшылары айтып жатыр."Бай болу" мұрат емес. Адам болу, қайырымды болу Алламыздың алдында күнадан таза болу мұратымыз. Ответить

    • 19 сентября 2014, 10:48
    • Алматы
    • 15366 записей
    • 4205 дней на портале