...или войдите через аккаунт соцсети

Зарегистрироваться Забыли?

Футбол


1 июня 2014 (21:42)

Ренан Брессан: «Ничья в такой игре для нас — неудача»

Ренан Брессан: «Ничья в такой игре для нас — неудача»

В центральном матче 15 тура футбольной Казахстанской Премьер-Лиги «Астана» и алматинский «Кайрат» разошлись миром — 2:2. По завершении встречи белорусский полузащитник столичного коллектива Ренан Брессан, забивший в этой встрече свой первый мяч в сезоне, ответил на вопросы корреспондента республиканского интернет-портала «Sports.kz». 

— Ренан, Вы разочарованы результатом матча?
— Для нас — это неудача. Мы хорошо начали игру, вели 2:0, могли забить и третий мяч, но в концовке первого тайма пропустили гол в раздевалку. Во втором тайме был открытый футбол. Моменты были как у соперников, так и у нас. Считаю, что сегодня мы потеряли очки...

— Чем объяснить то, что команда хорошо провела первый тайм и растеряла все игровое преимущество во втором?
— Наверное, пропущенный мяч в концовке первой половины встречи наложил свой отпечаток. После перерыва уже переживали за результат, очень важно было сегодня победить... Возможно, с этим была связана небольшая нервозность в нашей игре.

— Сами своей игрой остались довольны? Все же — забили первый гол в сезоне...

— Знаете, у меня было немало брака в игре. Вы сами понимаете, что в «Астане» у меня не так много игровой практики. Рад, что сегодня тренер доверил мне место в стартовом составе. Забил свой первый гол в Казахстане. Для меня это большой плюс. Это придаст больше уверенности. Конечно, еще есть, над чем работать.

— Как Вам кажется, кто сегодня был ближе к победе? Считаете ли Вы, что результат матча закономерен?
— Исходя из того, как складывался второй тайм, — результат закономерен. Но при этом отмечу, что в первой половине матча мы владели преимуществом, у нас были хорошие моменты, чтобы забить третий мяч... Ничего не поделаешь, нужно двигаться вперед. «Актобе», насколько я знаю, проиграл?

— Да.
— Ну, значит, после отдыха приложим максимум усилий, чтобы сократить отставание от лидера.

— Прокомментируйте эпизод с первым пропущенным голом. У меня было впечатление, что команда в этот момент просто остановилась и забыла, что игра продолжается...
— Мяч летит долгое время, и все смотрят друг на друга... Непонятно, как не разобрались в эпизоде... Тренерский штаб будет разбираться. Конечно, очень жалко. Ведем 2:0 — и пропускаем такой ненужный гол в раздевалку... Обидно, но сейчас ничего не поделаешь... Работаем дальше. 

Автор: Ануар Абдрахманов sports.kz

Комментарии

Комментировать могут только авторизованные пользователи, или зарегистрируйтесь

...или войдите через аккаунт соцсети

  • для Бейбіт Жұмажан:«Мені ит қосып іздегендердің бірі екенсің. "Ақтөбе" футболы сенің де, менің де, клуб басшылығының да жеке ақшасына ойнап жатқан жоқ. Барлық клубтар Қазақ мемлекетінің есебінен ойнайтынын бәріміз де білеміз."Ақтөбе" мемлекеттен 1 тиын алмай, косын 100 пайыз легтерге толтырып ойнап жатқан болса жұмысым қанша? Мен магнат болсам барлық клубтарды қаржыландырып 2-3 легионер ғана алып, тек жергілікті ойыншыларды ғана ойнатар едім. Қазақ футболының атын шығаратын, әлемді тамсандыратын жеткіншек ойыншыларға ақша төгер едім. Қолым қысқа, амалым жоқ. "Ақтөбенің" аяғы аспаннан салбырап түскен жоқ, коға сын айтпайтындай. "Өзіміз білеміз кімді ойнату керек екендігін" дейсің. Не затқа көкірегіңді кересің? Мәселені сен шешпейсің. Тіпті бас бапкер Никитенко мырза да. Бәрін шешетін Мирошниченко мырза мен Шәрипа ханым.Директорларың үшін өз ұлының Еуропада ойнағаны ауадай қажет.Ұлын көзге түсіріп алып, Еуропаның айтулы бір косына алдырса болғаны. "Ақтөбенің" Ұлы экспериментінің" авторлары да солар. Мықты жанкүйерсіңдер оған таласым жоқ. Сендер үшін робот ойнаса да бәрібір, алдын ала "Ақтөбе"Чемпион!" деп даурығып құр босқа шауып жүрсіңдер. »

    1. Мен сізді іздеуден аманмын! Ақтөбе жайында жазғаныңызға жауап айттым. 2. Тап сол сіздің ақшаға ойнап жатқанжоқпыз, тыныш жүреберуіңізге болады ол жағынан. 3. ""Ақтөбе"Чемпион!" деп даурығып құр босқа шауып жүрсіңдер" деп айтып артық кетпеңіз, Сіздің шаруаңыз емес ол. Ответить

    • 2 июня 2014, 15:54
    • Актобе
    • 31 запись
    • 4103 дня на портале
  • для Brilliant:«Сіз 100 пайыз қазақтардан тұратын клуб құрыңызшиш ал біз көріп қуанайық, бостан босқа осы сайтта қазақтар-қазақтар дейбергенше. Ақтөбе клубына тисебермеңіз, біз өзіміз білеміз кімді ойнату керек екендігін. Сіздің ақшаңызға ойнатып жатқанжоқпыз! »

    Мені ит қосып іздегендердің бірі екенсің. "Ақтөбе" футболы сенің де, менің де, клуб басшылығының да жеке ақшасына ойнап жатқан жоқ. Барлық клубтар Қазақ мемлекетінің есебінен ойнайтынын бәріміз де білеміз."Ақтөбе" мемлекеттен 1 тиын алмай, косын 100 пайыз легтерге толтырып ойнап жатқан болса жұмысым қанша? Мен магнат болсам барлық клубтарды қаржыландырып 2-3 легионер ғана алып, тек жергілікті ойыншыларды ғана ойнатар едім. Қазақ футболының атын шығаратын, әлемді тамсандыратын жеткіншек ойыншыларға ақша төгер едім. Қолым қысқа, амалым жоқ. "Ақтөбенің" аяғы аспаннан салбырап түскен жоқ, коға сын айтпайтындай. "Өзіміз білеміз кімді ойнату керек екендігін" дейсің. Не затқа көкірегіңді кересің? Мәселені сен шешпейсің. Тіпті бас бапкер Никитенко мырза да. Бәрін шешетін Мирошниченко мырза мен Шәрипа ханым.Директорларың үшін өз ұлының Еуропада ойнағаны ауадай қажет.Ұлын көзге түсіріп алып, Еуропаның айтулы бір косына алдырса болғаны. "Ақтөбенің" Ұлы экспериментінің" авторлары да солар. Мықты жанкүйерсіңдер оған таласым жоқ. Сендер үшін робот ойнаса да бәрібір, алдын ала "Ақтөбе"Чемпион!" деп даурығып құр босқа шауып жүрсіңдер. Ответить

    • 2 июня 2014, 14:58
    • Алматы
    • 15366 записей
    • 4205 дней на портале
  • для Самат Умаров:«Қазақ деген ұлт жонғар мен қалмақтың қосындысы »

    Ал сіз қандай ұлтсыз?Ответить

    • 2 июня 2014, 14:32
    • Алматы
    • 15366 записей
    • 4205 дней на портале
  • для Самат Умаров:«Қазақтартардан туратын 17 жастагы ойыншылар узбектерден 1-8 болып утылды »

    Уамағаликумассалам, Самат мырза.Мен 24 сағат сайтта отыратын клуб қызметкері емеспін. Бар болғаны тұтас қазақ футболының жанкүйерімін. Жұмыстан қолым босаған кезде ғана саитқа кіремін. Көбіне кешкісін.Күндіз сенбі, жексенбіде ғана. Біздің "Қайраттың" жанерлерінің бірі қоңырау шалып сізді "Ақтөбенің" жанерлері ит қосып іздеп жатыр деген соң бой тасалағандай болмайын деп сіздерге жауап қатуға кірісіп отырған жайым бар.Сіздің қойған сауалыңызға мынандай қарсы сауал :" 17 жастағы ойыншыларымыз өзбектерден 1; 8 болып неге ұтылды?".Жауабыңызды күткемін.Ответить

    • 2 июня 2014, 14:31
    • Алматы
    • 15366 записей
    • 4205 дней на портале
  • для Бейбіт Жұмажан:«Мен сіздің ой мақсатыңызды түсінбедім.Сіз кімсіз Самат мырза? Бірде бір коның жанкүйері емессіз. Осы порталдағы кез келген жанер бір-бір коның жанкүйері. Бір-бірімізді күнде боқтап, әрқайсымыз өз көрпемізді өзімізге тартсақта илегеніміз - бір терінің пұшпағы.Ол пұшпақ -қазақ футболы. Бір ғасыр , яғни 101 бір жыл бұрын ағылшындар үйретіп кеткен -қазақ футболы. Бәріміз де ел футболының өркендеуін көксейміз, Еуропа және Әлем Чемпионаттарында Мәңгілік Қазақ елінің Ұлттық косының өнер көрсетуін арймыз. Қазақтың қолынан доп тебу келмейді деп енді оттаушы болмаңыз.Бұл сіздің және футболдың өркендеуіне кедергі келтіріп отырған "жаулардың" пікірі. Ғарышқа ұшқан қазақтың қолынан доп тебу келмейді деп кім айтты? Исламханның алдын бөгеу үшін, оның талантын мұқалту үшін кубандықтардың әдейі дубльде ұстағанын білмейсіз бе?Шұғыл дамып бара жатқан қазақ футболына тосқауыл қоюдың мың түрлі әдістері жасалып жатқанын түсінуге сіздің ой өрісіңіз жетпей отыр екен. Қазақ боксының мықтылығын 1980 жылғы Мәскеу олимпиадасында Серік Қонақбаев дәлелдеп берген. Қазір Қазақ боксшыларымен Бүкіл Әлем санасады.Ал бұдан І ғасыр бұрын Қажымұқан атамыз әлемнің айтулы палуандарының беттері мен бас терілерін сыпырып алып, желкелерін үзіп Қазақ деген халықтың Алапат күш иесі екенін бүкіл дүниеге паш еткен.Жақсылық Үшкемпіров засым Олимпиада чемпионы атанып, Дәулет Тұрлыханов әлемнің мықты мықты палуандарын алып ұрған күресте қаншама ұлт намысын ту еткен палуандарымыз бар екенін білетін шығарсыз."Шахтер", "Астана", "Ертіс",т.б. коларымыз жыл сайын Еуропада өнер көрсетіп жатқанда қазаққа футбол ойнап керегі не деп сандырақтағаныңызға жол болсын. Легионер болу керек.Бірақ "Ақтөбе" клубындағыдай 99 пайыз легионердің қажеті жоқ. Ала -құла легионерден құрылған коны "мынау қазақ футболшылары" деп кімді алдаймыз? Әлем таныған Қазақстан Республикасының мемлекеттігін құрушы қазақ ұлты мен Қазақстанды Отаным деп таныған, кіндік қандары осы елде тамған өзге ұлттардың футболшылары 95 пайызды құрауға тиіс. Легионерлер толып отырған колар жергілікті футболшыларымызды тасаға тығып қойды.Еуропада легионерлердің күшімен ғана жеңіске жетуге болады деген "Великий Актюбински экспериментті" іске қосып отырған "Ақтөбе" клубы. Легионерлік Ақтөбе мынау қазақ деген ұлт деп кімді көрсетер екен? Аллаға шүкір, ЕЛ-да ойнайтын "Шахтер" мен "Астанада", "Қайратта" жергілікті ойыншылар жеткілікті болғандықтан қазақтың ұлттық бет-бейнесін осы колар көрсетеді. Өзіңіз айтып отырған Исламхан және Самат,Таңат,Қайрат,Тоқтар, Ұлан, Мақсат, Аслан,Ермек, т.б. футболшыларымыз қазақ деген қасиетті халықтың арманын арқалаған, рухын көтеретін ойыншыларымыз. Осы аталған футболшыларымыздың кез келгені жақсы ойын көрсетіп, гол соғып еуропалық жанкүйерлерге қазақ футболының ұлттық бет-бейнесін кеңінен танытатындығына өз басым зор сенім артамын. Тіпті өте жоғары дәрежеде ойын көрсетіп, айтулы жеңіске жете алмай қалған күнде де Еуропа футболының жанерлері Қазақ футболын бұрынғыдан да таный түседі. Ал жас құрақтай желкілдеп 6 мен 16 жас аралығында қалаларымызда ғана емес ауылдарымызда қанша ма қарадомалақтарымыз өсіп келеді десеңізші! Қазақ бір істі қолға алса, оған шындап кіріссе нәтиже шығармай тынбайтын халық. Футболға соңғы 2-3 жылда батыл кірісті. Көресіз әлі аузын айға білеген Еуропаның талай косының додасын шығаратын болады! »

    Қазақтартардан туратын 17 жастагы ойыншылар узбектерден 1-8 болып утылды Ответить

    • 2 июня 2014, 11:32
    • 140 записей
    • 4050 дней на портале
  • для mahambet66:«Өз қандастарымыз, қаракөз бауырларымыз туралы жазғандарыңызбен толықтай келісемін, сөзіңіздің жаны бар. Көзі ашық, көкірегі ояу ақтөбелік жанкүйерлер біледі, кезінде бұрынғы бапкер Дарабаевты лимитчик ретінде пайдаланып алып, ары қарай аяқтан шалып, ойнатпай қойғанын кезінде мен де сынап, ашық жазғанмын, екі тілде. "Ақтөбе" косынан кеткен кезде айтқанмын қасымдағыларға, жарақаттан аман болса, Аслан далада қалмайды, әлі-ақ өзін көрсетеді деп. Қазіргі ойынын көрген кезде, оған риза боламын, әрі бізде қалмағанына өкінемін... Сөз арасында айта кетейін, бұрынғы бапкер орнынан кеткен кезде, оның кеткенін дұрыс көріп, қоштағандардың бірі менмін. Дей тұрғанмен, футбол қазіргі за әлемдік маңызы бар спорт түріне айналды, тіпті саясат болып кетті десе де болады. Бүгінде футболды легионерлерсіз елестету мүмкін емес, оның пайдалы жақтары айтылып та, жазылып та жатыр. Ал "Ақтөбе" футбол клубына келетін болсақ, сіз жазғандай, ел спортына, қазақ футболына қосып жатқан үлесі аз емес, осыны да мойындай білейік. Өз ойымды сирек жазсам да, спорттық өмірде не болып жатқанынан үнемі хабардар болып отыруға тырысамын, спорттық сайттарда жанкүйерлердің жүйелі мағынада жазғандарын өзімше таразылап отыратындардың бірімін. Пайымдауымша, сөз саптауыңызға қарағанда, сіз терең білімді, орта жастан асқан адамсыз, мен де қылшылдап тұрған жас емеспін. Зас ретінде айтарым, құлағыңызға алтын сырға: қаншама сипалатып айтқанмен, "іштарлық" демей-ақ қояйын, дегенмен, "Ақтөбе" футбол клубына деген іштей қызғанышыңыз байқалып тұрады... осы бір жағымсыз қылықтан алыстау болсақ дегім келеді... Ал қазақ футболының болашағы жарқын болсын, болады дегеніңізге толық қосыламын, Алла тағала соған жеткізсін!»

    қазақ ұлт болып келіспейді іші тар қызғаншақ надан бір бірін көре алмайды себебі көшпенді әр рудың қоспасы бодан жуас халықОтветить

    • 2 июня 2014, 11:19
    • 140 записей
    • 4050 дней на портале
  • для Бейбіт Жұмажан:«Мен сіздің ой мақсатыңызды түсінбедім.Сіз кімсіз Самат мырза? Бірде бір коның жанкүйері емессіз. Осы порталдағы кез келген жанер бір-бір коның жанкүйері. Бір-бірімізді күнде боқтап, әрқайсымыз өз көрпемізді өзімізге тартсақта илегеніміз - бір терінің пұшпағы.Ол пұшпақ -қазақ футболы. Бір ғасыр , яғни 101 бір жыл бұрын ағылшындар үйретіп кеткен -қазақ футболы. Бәріміз де ел футболының өркендеуін көксейміз, Еуропа және Әлем Чемпионаттарында Мәңгілік Қазақ елінің Ұлттық косының өнер көрсетуін арймыз. Қазақтың қолынан доп тебу келмейді деп енді оттаушы болмаңыз.Бұл сіздің және футболдың өркендеуіне кедергі келтіріп отырған "жаулардың" пікірі. Ғарышқа ұшқан қазақтың қолынан доп тебу келмейді деп кім айтты? Исламханның алдын бөгеу үшін, оның талантын мұқалту үшін кубандықтардың әдейі дубльде ұстағанын білмейсіз бе?Шұғыл дамып бара жатқан қазақ футболына тосқауыл қоюдың мың түрлі әдістері жасалып жатқанын түсінуге сіздің ой өрісіңіз жетпей отыр екен. Қазақ боксының мықтылығын 1980 жылғы Мәскеу олимпиадасында Серік Қонақбаев дәлелдеп берген. Қазір Қазақ боксшыларымен Бүкіл Әлем санасады.Ал бұдан І ғасыр бұрын Қажымұқан атамыз әлемнің айтулы палуандарының беттері мен бас терілерін сыпырып алып, желкелерін үзіп Қазақ деген халықтың Алапат күш иесі екенін бүкіл дүниеге паш еткен.Жақсылық Үшкемпіров засым Олимпиада чемпионы атанып, Дәулет Тұрлыханов әлемнің мықты мықты палуандарын алып ұрған күресте қаншама ұлт намысын ту еткен палуандарымыз бар екенін білетін шығарсыз."Шахтер", "Астана", "Ертіс",т.б. коларымыз жыл сайын Еуропада өнер көрсетіп жатқанда қазаққа футбол ойнап керегі не деп сандырақтағаныңызға жол болсын. Легионер болу керек.Бірақ "Ақтөбе" клубындағыдай 99 пайыз легионердің қажеті жоқ. Ала -құла легионерден құрылған коны "мынау қазақ футболшылары" деп кімді алдаймыз? Әлем таныған Қазақстан Республикасының мемлекеттігін құрушы қазақ ұлты мен Қазақстанды Отаным деп таныған, кіндік қандары осы елде тамған өзге ұлттардың футболшылары 95 пайызды құрауға тиіс. Легионерлер толып отырған колар жергілікті футболшыларымызды тасаға тығып қойды.Еуропада легионерлердің күшімен ғана жеңіске жетуге болады деген "Великий Актюбински экспериментті" іске қосып отырған "Ақтөбе" клубы. Легионерлік Ақтөбе мынау қазақ деген ұлт деп кімді көрсетер екен? Аллаға шүкір, ЕЛ-да ойнайтын "Шахтер" мен "Астанада", "Қайратта" жергілікті ойыншылар жеткілікті болғандықтан қазақтың ұлттық бет-бейнесін осы колар көрсетеді. Өзіңіз айтып отырған Исламхан және Самат,Таңат,Қайрат,Тоқтар, Ұлан, Мақсат, Аслан,Ермек, т.б. футболшыларымыз қазақ деген қасиетті халықтың арманын арқалаған, рухын көтеретін ойыншыларымыз. Осы аталған футболшыларымыздың кез келгені жақсы ойын көрсетіп, гол соғып еуропалық жанкүйерлерге қазақ футболының ұлттық бет-бейнесін кеңінен танытатындығына өз басым зор сенім артамын. Тіпті өте жоғары дәрежеде ойын көрсетіп, айтулы жеңіске жете алмай қалған күнде де Еуропа футболының жанерлері Қазақ футболын бұрынғыдан да таный түседі. Ал жас құрақтай желкілдеп 6 мен 16 жас аралығында қалаларымызда ғана емес ауылдарымызда қанша ма қарадомалақтарымыз өсіп келеді десеңізші! Қазақ бір істі қолға алса, оған шындап кіріссе нәтиже шығармай тынбайтын халық. Футболға соңғы 2-3 жылда батыл кірісті. Көресіз әлі аузын айға білеген Еуропаның талай косының додасын шығаратын болады! »

    Қазақ деген ұлт жонғар мен қалмақтың қосындысы Ответить

    • 2 июня 2014, 11:16
    • 140 записей
    • 4050 дней на портале
  • Наконец то забивать начал, а вообще Астане повезло что Кайрат третий гол не забилОтветить

    • 2 июня 2014, 10:54
    • Актобе
    • 6339 записей
    • 4108 дней на портале
  • для Бейбіт Жұмажан:«Мен сіздің ой мақсатыңызды түсінбедім.Сіз кімсіз Самат мырза? Бірде бір коның жанкүйері емессіз. Осы порталдағы кез келген жанер бір-бір коның жанкүйері. Бір-бірімізді күнде боқтап, әрқайсымыз өз көрпемізді өзімізге тартсақта илегеніміз - бір терінің пұшпағы.Ол пұшпақ -қазақ футболы. Бір ғасыр , яғни 101 бір жыл бұрын ағылшындар үйретіп кеткен -қазақ футболы. Бәріміз де ел футболының өркендеуін көксейміз, Еуропа және Әлем Чемпионаттарында Мәңгілік Қазақ елінің Ұлттық косының өнер көрсетуін арймыз. Қазақтың қолынан доп тебу келмейді деп енді оттаушы болмаңыз.Бұл сіздің және футболдың өркендеуіне кедергі келтіріп отырған "жаулардың" пікірі. Ғарышқа ұшқан қазақтың қолынан доп тебу келмейді деп кім айтты? Исламханның алдын бөгеу үшін, оның талантын мұқалту үшін кубандықтардың әдейі дубльде ұстағанын білмейсіз бе?Шұғыл дамып бара жатқан қазақ футболына тосқауыл қоюдың мың түрлі әдістері жасалып жатқанын түсінуге сіздің ой өрісіңіз жетпей отыр екен. Қазақ боксының мықтылығын 1980 жылғы Мәскеу олимпиадасында Серік Қонақбаев дәлелдеп берген. Қазір Қазақ боксшыларымен Бүкіл Әлем санасады.Ал бұдан І ғасыр бұрын Қажымұқан атамыз әлемнің айтулы палуандарының беттері мен бас терілерін сыпырып алып, желкелерін үзіп Қазақ деген халықтың Алапат күш иесі екенін бүкіл дүниеге паш еткен.Жақсылық Үшкемпіров засым Олимпиада чемпионы атанып, Дәулет Тұрлыханов әлемнің мықты мықты палуандарын алып ұрған күресте қаншама ұлт намысын ту еткен палуандарымыз бар екенін білетін шығарсыз."Шахтер", "Астана", "Ертіс",т.б. коларымыз жыл сайын Еуропада өнер көрсетіп жатқанда қазаққа футбол ойнап керегі не деп сандырақтағаныңызға жол болсын. Легионер болу керек.Бірақ "Ақтөбе" клубындағыдай 99 пайыз легионердің қажеті жоқ. Ала -құла легионерден құрылған коны "мынау қазақ футболшылары" деп кімді алдаймыз? Әлем таныған Қазақстан Республикасының мемлекеттігін құрушы қазақ ұлты мен Қазақстанды Отаным деп таныған, кіндік қандары осы елде тамған өзге ұлттардың футболшылары 95 пайызды құрауға тиіс. Легионерлер толып отырған колар жергілікті футболшыларымызды тасаға тығып қойды.Еуропада легионерлердің күшімен ғана жеңіске жетуге болады деген "Великий Актюбински экспериментті" іске қосып отырған "Ақтөбе" клубы. Легионерлік Ақтөбе мынау қазақ деген ұлт деп кімді көрсетер екен? Аллаға шүкір, ЕЛ-да ойнайтын "Шахтер" мен "Астанада", "Қайратта" жергілікті ойыншылар жеткілікті болғандықтан қазақтың ұлттық бет-бейнесін осы колар көрсетеді. Өзіңіз айтып отырған Исламхан және Самат,Таңат,Қайрат,Тоқтар, Ұлан, Мақсат, Аслан,Ермек, т.б. футболшыларымыз қазақ деген қасиетті халықтың арманын арқалаған, рухын көтеретін ойыншыларымыз. Осы аталған футболшыларымыздың кез келгені жақсы ойын көрсетіп, гол соғып еуропалық жанкүйерлерге қазақ футболының ұлттық бет-бейнесін кеңінен танытатындығына өз басым зор сенім артамын. Тіпті өте жоғары дәрежеде ойын көрсетіп, айтулы жеңіске жете алмай қалған күнде де Еуропа футболының жанерлері Қазақ футболын бұрынғыдан да таный түседі. Ал жас құрақтай желкілдеп 6 мен 16 жас аралығында қалаларымызда ғана емес ауылдарымызда қанша ма қарадомалақтарымыз өсіп келеді десеңізші! Қазақ бір істі қолға алса, оған шындап кіріссе нәтиже шығармай тынбайтын халық. Футболға соңғы 2-3 жылда батыл кірісті. Көресіз әлі аузын айға білеген Еуропаның талай косының додасын шығаратын болады! »

    Сіз 100 пайыз қазақтардан тұратын клуб құрыңызшиш ал біз көріп қуанайық, бостан босқа осы сайтта қазақтар-қазақтар дейбергенше. Ақтөбе клубына тисебермеңіз, біз өзіміз білеміз кімді ойнату керек екендігін. Сіздің ақшаңызға ойнатып жатқанжоқпыз! Ответить

    • 2 июня 2014, 10:24
    • Актобе
    • 31 запись
    • 4103 дня на портале
  • для Бейбіт Жұмажан:«Мен сіздің ой мақсатыңызды түсінбедім.Сіз кімсіз Самат мырза? Бірде бір коның жанкүйері емессіз. Осы порталдағы кез келген жанер бір-бір коның жанкүйері. Бір-бірімізді күнде боқтап, әрқайсымыз өз көрпемізді өзімізге тартсақта илегеніміз - бір терінің пұшпағы.Ол пұшпақ -қазақ футболы. Бір ғасыр , яғни 101 бір жыл бұрын ағылшындар үйретіп кеткен -қазақ футболы. Бәріміз де ел футболының өркендеуін көксейміз, Еуропа және Әлем Чемпионаттарында Мәңгілік Қазақ елінің Ұлттық косының өнер көрсетуін арймыз. Қазақтың қолынан доп тебу келмейді деп енді оттаушы болмаңыз.Бұл сіздің және футболдың өркендеуіне кедергі келтіріп отырған "жаулардың" пікірі. Ғарышқа ұшқан қазақтың қолынан доп тебу келмейді деп кім айтты? Исламханның алдын бөгеу үшін, оның талантын мұқалту үшін кубандықтардың әдейі дубльде ұстағанын білмейсіз бе?Шұғыл дамып бара жатқан қазақ футболына тосқауыл қоюдың мың түрлі әдістері жасалып жатқанын түсінуге сіздің ой өрісіңіз жетпей отыр екен. Қазақ боксының мықтылығын 1980 жылғы Мәскеу олимпиадасында Серік Қонақбаев дәлелдеп берген. Қазір Қазақ боксшыларымен Бүкіл Әлем санасады.Ал бұдан І ғасыр бұрын Қажымұқан атамыз әлемнің айтулы палуандарының беттері мен бас терілерін сыпырып алып, желкелерін үзіп Қазақ деген халықтың Алапат күш иесі екенін бүкіл дүниеге паш еткен.Жақсылық Үшкемпіров засым Олимпиада чемпионы атанып, Дәулет Тұрлыханов әлемнің мықты мықты палуандарын алып ұрған күресте қаншама ұлт намысын ту еткен палуандарымыз бар екенін білетін шығарсыз."Шахтер", "Астана", "Ертіс",т.б. коларымыз жыл сайын Еуропада өнер көрсетіп жатқанда қазаққа футбол ойнап керегі не деп сандырақтағаныңызға жол болсын. Легионер болу керек.Бірақ "Ақтөбе" клубындағыдай 99 пайыз легионердің қажеті жоқ. Ала -құла легионерден құрылған коны "мынау қазақ футболшылары" деп кімді алдаймыз? Әлем таныған Қазақстан Республикасының мемлекеттігін құрушы қазақ ұлты мен Қазақстанды Отаным деп таныған, кіндік қандары осы елде тамған өзге ұлттардың футболшылары 95 пайызды құрауға тиіс. Легионерлер толып отырған колар жергілікті футболшыларымызды тасаға тығып қойды.Еуропада легионерлердің күшімен ғана жеңіске жетуге болады деген "Великий Актюбински экспериментті" іске қосып отырған "Ақтөбе" клубы. Легионерлік Ақтөбе мынау қазақ деген ұлт деп кімді көрсетер екен? Аллаға шүкір, ЕЛ-да ойнайтын "Шахтер" мен "Астанада", "Қайратта" жергілікті ойыншылар жеткілікті болғандықтан қазақтың ұлттық бет-бейнесін осы колар көрсетеді. Өзіңіз айтып отырған Исламхан және Самат,Таңат,Қайрат,Тоқтар, Ұлан, Мақсат, Аслан,Ермек, т.б. футболшыларымыз қазақ деген қасиетті халықтың арманын арқалаған, рухын көтеретін ойыншыларымыз. Осы аталған футболшыларымыздың кез келгені жақсы ойын көрсетіп, гол соғып еуропалық жанкүйерлерге қазақ футболының ұлттық бет-бейнесін кеңінен танытатындығына өз басым зор сенім артамын. Тіпті өте жоғары дәрежеде ойын көрсетіп, айтулы жеңіске жете алмай қалған күнде де Еуропа футболының жанерлері Қазақ футболын бұрынғыдан да таный түседі. Ал жас құрақтай желкілдеп 6 мен 16 жас аралығында қалаларымызда ғана емес ауылдарымызда қанша ма қарадомалақтарымыз өсіп келеді десеңізші! Қазақ бір істі қолға алса, оған шындап кіріссе нәтиже шығармай тынбайтын халық. Футболға соңғы 2-3 жылда батыл кірісті. Көресіз әлі аузын айға білеген Еуропаның талай косының додасын шығаратын болады! »

    Өз қандастарымыз, қаракөз бауырларымыз туралы жазғандарыңызбен толықтай келісемін, сөзіңіздің жаны бар. Көзі ашық, көкірегі ояу ақтөбелік жанкүйерлер біледі, кезінде бұрынғы бапкер Дарабаевты лимитчик ретінде пайдаланып алып, ары қарай аяқтан шалып, ойнатпай қойғанын кезінде мен де сынап, ашық жазғанмын, екі тілде. "Ақтөбе" косынан кеткен кезде айтқанмын қасымдағыларға, жарақаттан аман болса, Аслан далада қалмайды, әлі-ақ өзін көрсетеді деп. Қазіргі ойынын көрген кезде, оған риза боламын, әрі бізде қалмағанына өкінемін... Сөз арасында айта кетейін, бұрынғы бапкер орнынан кеткен кезде, оның кеткенін дұрыс көріп, қоштағандардың бірі менмін. Дей тұрғанмен, футбол қазіргі за әлемдік маңызы бар спорт түріне айналды, тіпті саясат болып кетті десе де болады. Бүгінде футболды легионерлерсіз елестету мүмкін емес, оның пайдалы жақтары айтылып та, жазылып та жатыр. Ал "Ақтөбе" футбол клубына келетін болсақ, сіз жазғандай, ел спортына, қазақ футболына қосып жатқан үлесі аз емес, осыны да мойындай білейік. Өз ойымды сирек жазсам да, спорттық өмірде не болып жатқанынан үнемі хабардар болып отыруға тырысамын, спорттық сайттарда жанкүйерлердің жүйелі мағынада жазғандарын өзімше таразылап отыратындардың бірімін. Пайымдауымша, сөз саптауыңызға қарағанда, сіз терең білімді, орта жастан асқан адамсыз, мен де қылшылдап тұрған жас емеспін. Зас ретінде айтарым, құлағыңызға алтын сырға: қаншама сипалатып айтқанмен, "іштарлық" демей-ақ қояйын, дегенмен, "Ақтөбе" футбол клубына деген іштей қызғанышыңыз байқалып тұрады... осы бір жағымсыз қылықтан алыстау болсақ дегім келеді... Ал қазақ футболының болашағы жарқын болсын, болады дегеніңізге толық қосыламын, Алла тағала соған жеткізсін!Ответить

    • 2 июня 2014, 10:23
    • Актобе
    • 632 записи
    • 4841 день на портале